L.O.V.E.

Love can make you happy but often it hurts.
Love is only special when you give it to someone who is really worth it.

Take your time and choose the best.




Thursday, March 3, 2011

Hari ini...3 Mac 2011

Mula-mula buka blog ni...macam semangat nak tulis, nak luah semua apa yang sarat di hati...di fikiran...maklum la azam 2011 ;P

Tapi bila terlalu banyak, sarat dan padat...semuanya beku kaku di fikiran dan hati je...macam tak de kata yang dapat aku gambarkan apa yang aku rasa...semuanya bercampur...tak tahu mana nak mulakan...

Betapa apa yang berlaku memang merubah diri aku, aku yang dulu kuat semangat...selalu positif...menjadikan aku seorang yang takut-takut, was-was dan berhati-hati dengan apa yang mendekati aku.

Diri yang lama & baru bercampur...terkadang aku kuat untuk menghadapi hari-hari mendatang...kadang-kadang aku lemas dalam air mata sendiri...entah la

Yang pasti, luka ni pasti akan sembuh...cuma bila...aku sendiri tak tahu

Cuba untuk kutip balik semangat dan impian aku yang dah bersepah-sepah....yang bertaburan...

Ya Allah, aku tahu...aku mampu...

Ya Allah, dekatkan aku padaMu....agar kekuatan itu milik aku

Ya Allah, temukanlah aku kepada jalan penyudah...

Amin.

No comments:

Post a Comment