L.O.V.E.

Love can make you happy but often it hurts.
Love is only special when you give it to someone who is really worth it.

Take your time and choose the best.




Sunday, March 6, 2011

Mencari cinta sempurna



Alhamdulillah, berkat doa famili tersayang dan kawan-kawan...serta kasih sayangNya...aku dah makin pulih :)
Tandanya?
Esok pepagi lagi nak masak nasi ayam...ngehngehngeh
Dah dekat setahun plus-plus tau aku tak main masak-masak ni
Haih...kesian anak aku...sampai dah buat permintaan nak Ummi masak
Aku sendiri rindu nak makan masakan yang aku masak!!!
Teruk betul kuciwa aku...
Ye lah ye lah...aku tak nak fikir dah
Tapi tu laa...camna eh?
Manusia yang ada hati & perasaan macam aku ni mmg camni kot
Bukan senang nak jatuh cinta & melupakan cinta
Sekali jatuh cinta...aku tak peduli siapa orang tu
Yang aku tahu, aku nak hidup bersama sampai ajal menjemput aku
Tapi itu laaa....dalam setia kasih sayang aku...ada yang sanggup gak remuk redam kan hati aku
Tak pelah...aku dah try balut dengan handyplast dah hati aku ni
Dah sapu ubat kuning...ubat biru....agar nanah tu tak berjangkit
Hihihihi...
InsyaAllah, biarlah orang buat kita...jangan kita buat orang kan?
Aku doa...biarlah dia bahagia...famili dia jugak...biarlah dorang bahagia
Aku juga akan cipta bahagia dengan cara aku sendiri
Cuma aku doa....janganlah Allah temukan aku dengan seseorang yang berjaya curi hati aku...tapi penuh dengan pura-pura!!!
Tak mau...tak sanggup
Nanti aku merana lagi...aku dah tak larat...penat sangat-sangat
Biarlah orang tu tak de apa-apa....cukuplah penuh kasih sayang...ada rasa tanggungjawab, ada impian...ada cita-cita...
TLC....tender, love & care!!!
Tak susah kan... ;P

No comments:

Post a Comment