L.O.V.E.

Love can make you happy but often it hurts.
Love is only special when you give it to someone who is really worth it.

Take your time and choose the best.




Friday, March 4, 2011

My cute heart~

Hahahaha....itu lah hati saya!!!
Hati saya yang saya sendiri rasa sangat istimewa...
Hati saya yang sentiasa setia...bersama saya
Saya sedih, hati setia bersama menangis...berduka
Saya gembira, dia pun sama...gelak-gelak dengan saya
Dah 34 tahun kami bersama...ehhh...34 ke?
Lama dah kot...ye lah...sejak saya dalam rahim ibu lagi
Hati...kuatlah untuk sekali lagi...ok?
Walau apa pun dugaan yang datang...kuat tau...
Sedih?
Tak pe...tak salah pun...
Itu biasalah...lagi-lagi hati yang istimewa dan 'cute' ni...hehe
Percayalah tak selamanya saya dan awak berduka..
Kita akan bersama...takkan pernah terpisah
Sebab tu saya nak sangat hati ni sentiasa kuat....agar saya juga kuat
Kuat untuk hidup sekali lagi..
...lupakan yang melukakan itu
Allah jadikan dunia ini sangat indah
Jadi saya tak nak saya dan hati saya terlepas peluang untuk menikmatinya
Rasa kosong?
Tak pe....nanti saya isikan apa yang patut
Saya tahu...hati dulu penuh impian...
Saya akan sama-sama isi semula kekosongan itu...
Kita buat sama-sama ya
Makan masa?
Tak pe....satu-satu kita kutip mimpi-mimpi dan impian tu
Kita ikat kuat-kuat agar ianya jadi kenyataan...
Terima kasih hati kerana sentiasa bersama saya
Terima kasih Allah...kerana kasih sayangMu...hati dan saya makin pulih :)

No comments:

Post a Comment