L.O.V.E.

Love can make you happy but often it hurts.
Love is only special when you give it to someone who is really worth it.

Take your time and choose the best.




Thursday, April 28, 2011

Ya Allah...



Ya Allah…ubatilah hati ku yang sepi ini dengan rindu padaMu
Ya Allah…gantikanlah kasih yang hilang di dalam hati ini dengan kasihMu
Ya Allah…dekatkanlah diri ini padaMu sentiasa
Ya Allah…Engkau tenangkanlah hati ini agar hidup ini dapat aku jalani dengan senyuman
Ya Allah…selagi nyawa ini Engkau izinkan bersemadi di jasad ini, Engkau izinkanlah aku untuk buat yang terbaik untuk diri ini dan insan-insan yang aku kasihi
Ya Allah…Engkau gantikanlah air mata derita ini dengan air mata gembira
Ya Allah…aku tahu semuanya atas izinMu…kehensdakMu
Dan aku tidak menyesali atas apa yang berlaku, tapi kurniakanlah aku kekuatan untuk aku bangkit, untuk aku kuat berdiri dan terus melangkah
Ya Allah…Engkau kurniakanlah aku pintu-pintu peluang & kejayaan…izinkanlah Ya Allah
Ya Allah…tiada daya aku tanpa kekuatan dariMu
Ya Allah…bersihkanlah hati aku dari sifat dendam, marah, benci…dari segala sifat yang akhirnya memakan diri sendiri
Ya Allah…Enfkau temukanlah aku dengan insane-insan yang nerjaya, bahagia, kaya dan dalam keberkatanMu agar hidup ini juga seperti mereka
Ya Allah…Engkau kuatkanlah & tingkatkanlah imanku agar aku tabah menghadapi semua dugaanMu
Ya Allah…Engkau kurniakanlah kejayaan & kebahagiaan buat zuriat tunggalku Nur Nadhirah, kejayaan & kebahagiaan di dunia & akhirat…Engkau jadikanlah dia hambaMu yang beriman…
Ya Allah…jadikanlah hati ini sentiasa ingat padaMu
Ya Allah…izinkan aku kembali padaMu dalam redhaMu
Ya Allah…izinkan aku kembali padaMu dalam suci & bersih
Izinkan aku ya Allah…untuk jadi hambaMu yang beriman…

No comments:

Post a Comment